onsdag 3 oktober 2012

sweet dreams are made of....Mark Levengood?

Drömde att jag hade en affär med Mark Levengood. Eller affär är väl inte rätt ord utan  vi utbytte förkylningstips och jag fick låna han mega-sizeade nässpray.
Det finns mer spännande drömmar.

Känner jättemånga som hatar när folk ska berätta om sina drömmar. Alla lite roliga och cool människor, typ Filip o Fredrik och Martina Haag och såna som säger saker som man ska tycka är sant. De säger alltid "gu' va jag hatar när folk berättar om sina drömmar, finns det nåt tråkigare". Lite taskigt tycker jag, och jag tycker dessutom att drömmar är rätt kul.

Annars dagdrömmer jag mest. För tillfället om små engelska stugor. Är galet sugen på en liten week-end i en english cottage!

Auucizccaaeu9i6_large
1015642_large
Tumblr_kzff76caef1qzdiqvo1_500_large

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar