tisdag 23 oktober 2012

Sagan om ringarna

Här har vi historien om våra (fast bara mina) ringar. När andra förlovat sig har de gått och köpt fina ringar som de sedan har resten av livet. Fint. Men vi kör inte så...Här är...Sagan om ringarna.

Första ringen: Finns ej mer. Ringen på bilden är A:s. Min är i medelhavet. Ja, den var lite stor och ja, rookie mistake.





Andra ringen: Är för det första en felbeställning. De skulle skicka en något mindre hiphop-bling-ring och något mer diskret men fortfarande glittrande. Men nej. Dessutom visar det sig att min hud inte älskar närkontakt med stål 24 timmar om dygnet.





Den tredje ringen: Så jag kör titan. Vid det här laget har jag lagt ut så mkt pengar på ringar att jag lika gärna kunnat köpa den dyra jag ville ha direkt men tänkte vänta med till andra utgifter typ körkort är betalat.



Ja. Det var det hela. Vill jag go crazy kan jag ju ha alla samtidigt...







Jaja det här är i alla fall så att säga "drömmen" som jag vill ha så fort jag känner att jag kan hantera en ring för 15000 utan att tappa den i medelhavet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar