måndag 20 augusti 2012

hej igen och dagens fundering

Hejhej!

Det var sannerligen inte igår. Jag tror inte jag kan blogga när jag är lycklig. När jag var 16-17 skrev jag mycket dikter och texter och de var, en del av dem, faktiskt rätt bra. Iaf enligt farfar, men han är inte så opartisk som man kan tro utan en riktig poesinörd. Jaja. Sen blev jag lycklig och slutade skriva. Sen blev jag olycklig och började blogga. Sen blev jag lycklig och blogginläggen sinade. Såhär kan vi ju inte ha det!

Dagens fundering iaf:
Gick förbi en begravningsbyrå. "auktoriserade begravningar". Vad är en icke auktoriserad begravning liksom? Undrade jag då i mitt stilla sinne. Är det när man kremerar farfar på baksidan tillsammans med höstlöven?

Frågorna är som vanligt många men svaren få.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar